فکر کنم یه مرد توی این اتاق مُرده

اتاقم تاریکه. تنها نوری که توش هست یا واسه صفحه‌ی خسته‌ی گوشیم و یه تکست باکس خالی واسه نوشتن مسیج ِ یا نور مانیتوری که زل زدم بهش واسه نوشتن حرفهایی که باید فریاد میشدن اما بخاطر "عادت" لعنتی ِنوشتن محکوم شدن به تایپ!

اتاقم سرده. کلا رخت خوابم سرده! نه از اون سرماهای دوست داشتنی ِاتاق و گرمای دوست داشتنی تر ِلحاف. از اون سرماهایی که مورمور میشی و تا مغز استخونت میلرزه

اتاقم بزرگه. شاید دوازده متر از نظر خیلی ها کوچیک باشه ولی من تو این اتاق خودمُ گم کردم و چند سالی میشه که روزمرگی میکنم بجای زندگی.

اتاقم کثیفه. نه از نظر ظاهری ها. نه! اتفاقا خیلی هم شیک و مرتبه فقط بو میده بوی تعفن مثل بوی لاشه‌ی یه حس که سال ها پیش توی این اتاق نفس های آخرشُ کشیده و داره میگنده! شایدم بوی حرف هایی باشه که خودم دونه دونه سکوت بهشون شلیک کردم و همینجا دفنشون کردم

اتاقم ساکته. از این سکوت هایی که سر ِ آدمُ میبره! بهش میگن سکوتِ کر کننده

چند روز پیش تو یکی از خیابون های شلوغ تهران راه که میرفتم متوجه شدم هیچ آدمی به من لبخند نمیزنه. هیچکس بخاطر تنه زدن یا لگد کردن کتونی های برق انداخته م از من عذر خواهی نمیکنه. هیچکس بخاطر اینکه تو اتوبوس صندلی مُ بهش دادم ازم تشکر نمیکنه. هیچ کس منو نمیبینه!

بیخیال. مهم نیست. برم دنبال بدبختی هام!

کلی کارِ تکراری دارم واسه انجام ندادن

کلی حرفِ قشنگ قشنگ دارم واسه نزدن

کلی جاهای باصفا دارم واسه نرفتن

کلی آدمِ خوب هست واسه ندیدن

وقتی اینهمه چیز هست چرا باید به جنازه‌ی بی‌رمق این مردِ توی اتاق خیره بشم؟


نظرات 6 + ارسال نظر
روانشناس 29 مرداد 1391 ساعت 05:01 http://www.shadkami.blogsky.com

برم دنبال بدبختی هام!

کلی کارِ تکراری دارم واسه انجام ندادن

کلی حرفِ قشنگ قشنگ دارم واسه نزدن

کلی جاهای باصفا دارم واسه نرفتن

کلی آدمِ خوب هست واسه ندیدن

خیلی قشنگ بود

پسرت 29 مرداد 1391 ساعت 18:22 http://sickowl.blogspot.com

عالی بود مرد

میخوامت پسرم

شقایق 29 مرداد 1391 ساعت 18:40

بوی تعفن مثل بوی لاشه‌ی یه حس که سال ها پیش توی این اتاق نفس های آخرشُ کشیده و داره میگنده!
عالی

مرسی :)

کیونی 30 مرداد 1391 ساعت 15:34

خیلی خوب بود تو هم مث خودم کیونی هستی

چشماتون کیونی میبینه عزیزم

ژولیده 5 شهریور 1391 ساعت 23:23

حقیقته

[ بدون نام ] 7 شهریور 1391 ساعت 16:48 http://mirm771.mihanblog.com

شما به جرم زیبایی بیش از اندازه مجرمین
بیاین سر بزنین تا دستگیرتون کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد