نمیفهمی دارم از خودم جون میکنم

عقربه ها را سوار شدم برای رسیدن به علی چپی که سال ها , شاید هم قرن ها پیش خودت را در آن جا گذاشتی و من در انتهای کوچه , درست در نقطه ای که مسافرها از دور تبدیل به نقطه‌ای ناچیز شده و فراموش میشوند در آتشی که سال ها , شاید هم قرن ها پیش روشن کرده‌ای نخ به نخ دارم دود میکنم.

تمام زورم را زدم و موفق به حذف تو از زندگی لعنتی ام شدم. درست شنیدی

تو دیگر در خیابان ولیعصر کنار در ِ ورودی سینما آفریقا نیستی

تو دیگر در اتوبان تهران - کرج صندلی بغلی راننده را پُر نمیکنی

تو دیگر در پارک ها , خیابان ها , نیمکت های دو نفره و ایستگاه های مترو و اتوبوس نیستی

در واقع دیگر "تو"یی وجود ندارد. تمام شدی

هر چه از تو مانده اکنون "مــن" است. درون این من ِ لعنتی "تو"یی جریان دارد که از مویرگ های حساس مغزی به راحتی عبور میکند , ضربان قلب را با ریتم خاطراتت آشفته میکند , خطای دید بوجود می‌آورد و همه را "تو" نشان میدهد , شنوایی را عاجز میکند که فقط صدای آوازهایی که سکوت کردیم را بشنود ولی نمیمیراند.

در واقع تو طلسمی منزجر کننده و دوست داشتنی بودی که مرا محکوم کردی به زندگی. زندگی‌ای بر مبنای من بر پایه‌ی تو بر اساس درد. 


نظرات 1 + ارسال نظر
site02 25 شهریور 1391 ساعت 06:33 http://www.site02.z2z.ir

65230330682آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.z2z.ir

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد